hannacarin

Här vare klippt!

Kategori: Allmänt

Igår när jag och C pratade i telefon kom jag på att jag hade klipptid idag. Okej sa han, men lägg ut kort på bloggen så jag får se hur det blev. Njaa, tyckte jag. Ska ändå bara toppa det så det blir ingen skillnad. Meeen... När jag var på jobbet förut satt jag och tänkte på att det vore kul att göra något annorlunda än jag haft tidigare. Men eftersom jag är så feg vågar jag ju aldrig. Sa detta till min frissa och hon började komma med massa förslag på hur jag kunde göra, och tillslut klippte vi tet! Kort där uppe, med sparade längder fram. Helt perfa :)

Notera nu att jag säger helt perfekt innan jag själv har stylat det. Imorrn kanske det inte alls är lika kul :P

KOMMENTARER:

  • Linda J säger:
    2010-08-30 | 18:07:41
    Bloggadress: http://www.kungmio.se/linda/blogg

    Åh jädrar va snyggt!!!! Passade dig jättebra! Kram

  • Hanna A säger:
    2010-08-30 | 18:09:56

    Tack så jättemkt vännen! :) Jag trivs redan i det!! Kraam

  • Staffan säger:
    2010-08-30 | 19:28:22

    Snyggo!

  • Hanna A säger:
    2010-08-30 | 19:59:35

    Tack :)

  • Malla säger:
    2010-08-30 | 21:19:59

    Jättefin i håret! Super!!! Å du har så fina ögon också sötis, har nog aldrig sagt det till dig!:)

  • Hanna A säger:
    2010-08-30 | 22:03:38

    Men du sötis :) Tack!! Det är nått speciellt med oss grönögdingar, dina är inte fy skam dom heller hörru ;)

Kommentera inlägget här: