hannacarin

Speakeasy 28+

Kategori: Allmänt

Igår drog jag ju som bekant till D&D och hälsade på lite. Det var Älmhultsdagarna nu i helgen så det var lite happenings på torget och butikerna hade öppet ända till fem, så vi tog oss en tur på byn för att kolla utbudet :P Det roliga är att jag under hela semestern vart hemma i KD och letat kläder, men inte hittat ett skit. Så kommer jag till Älmhult, jordens håla, och där hittar jag banne mig nått!


Lejonhuset köpte jag en kjol från Koola Anna, den var på rea så jag fick den för halva priset :) Det syns lite dåligt men kjolen är kolsvart egentligen.

 
Sen gick vi till Trend House och där hittade jag snyggaste tightsen ever - svarta fram och svart/vit randiga bak :)

Älmhultdagarna som sagt. Det innebar också att en av byns nattklubbar hade nypremiär efter semesterstängningen (att semesterstänga ett uteställe på sommaren är ju en helt annan story) - Speakeasy. Jag har berättat om det här stället förut och det är ungefär samma jag känner idag, som då. Helt sagolikt udda! Igår var det rekomenderad ålder 28 plus. Dock behövde ingen i sällskapet behövde visa leg, vet inte riktigt om jag ska ta det bra eller dåligt?! :P Men jäklar så kul vi hade. Dansade konstant i två timmar, med avbrott för luftning på några minuter då och då. Gamla klassiker blandat med lite nytt gjorde ju att jag också sjöng konstant i två timmar :D Vi var alla rörande överens om att det var en toppenkväll!

Fick äntligen träffa Dora också :) Blev lite ledsen över att hon var lite kylig mot mig till en början. Men sen blev vi bättre vänner och jag fick en hel del pussar! :P




Kommentera inlägget här: