hannacarin

Tisdag

Kategori: Allmänt

Håret är tvättat och stylat. Blev inte så illa pinkat faktiskt, så vi kanske kommer att komma överens jag och min frisyr :) Dock tror jag nog att plattången kommer att gå varmare än vanligt, känns som att plattat är snyggare än lockigt till den här frillan. Det är iofs inte så smidigt, men allt kan inte vara smidigt hela tiden heller :P

Jag har haft monsterhuvudvärk i två dagar nu och funderar lite på varför den inte går över. Jag har verkligen aldrig huvudvärk annars, och när jag får det dröjer det inte många timmar förrän förkyldningen allan dyker upp. Men ingen förkyldning här inte! Det har lättat lite under eftermiddagen, men nu börjar den komma tillbaka... Lite halvstörigt måste jag säga! Koncentrationsförmågan framför datorn på jobbet är ju inte på topp om man säger så. Men jaja, det är bara att be till huvudvärks-gudarna så kanske det ger sig!

Åh vet ni! På torsdag ska jag förmodligen rida :) Ingrid på jobbet har hästar och nu äntligen har hon frågat om jag vill komma hem till henne och ta en tur, SJÄLVKLART! För er som har lite koll på min ridhistoria, kan jag dra den lite snabbt. Gick på ridskola i tre år, sen övergav jag den för barbackaridning på Nemo (Mias söting som vi levde rund på högstadiet/gymnasiet). Inte så mycket till historia, men jag vet ju hur man gör och det ska bli så himla kul!

Imorgon är det dags för mig att gå till tandläkaren. Jag är skitnervös med tanke på att det inte var igår jag var där. Inte direkt i förrgår heller så :S Jag räknar med skitmkt hål och att dom ska dra ut alla mina fyra visdomständer så kan det inte bli värre iaf! Innerst inne hoppas jag att dom säger att det ser superbra ut och sen kletar på lite bananlack så får jag gå hem sen. Eller är det bara barn som får bananlack? Ni ser, det var inte nyligen jag var där alltså!!

KOMMENTARER:

  • camilla säger:
    2010-08-31 | 22:46:36
    Bloggadress: http://camillamnilsson.blogg.se/

    jag brukar få "banansalva" som vi säger i Grums, så du får det säkert du med ;)

Kommentera inlägget här: