hannacarin

Då hare vare jul igen...

Kategori: Allmänt



Paketinslagning a la Christian. Han bjöd på stor underhållning... Precis som förra året :P



Skranaste granen ever... Syns dock inte för aaaaaaaaalla paketen :D



Kajisbajis. Sötaste hunden i hela kvarteret!



Bäääbis!



Farmor och farfar



Paketöppning :)



Väl hemma i Forshaga blev det spel...



Gissa flaggan? C är sjukt bra på att gissa medan jag knappt kan Danmarks... Skön nivå där!



En suddig fis! :)



En suddig mig!

Har haft en toppenbra julhelg. Det känns knepigt att det redan är över, men lite skönt också. Nu är alla lediga i mellandagarna och jag kan träffa massa av dom och mysa :) Julafton spenderades först hos farmor och farfar på Hammarö. Där blev jag två handdukar och en sminkning på Make up store rikare. Helt perfa :) Har vart och blivit sminkad två ggr tidigare och jag tycker det är jättekul. Har slut på lite produkter så det är bra att man får plocka ut lite sånt också.

Efter Kalle rullade vi vidare till mamma och pappa i Forshaga. Tillsammans med mormor och morfar blev det ytterligare en paketutdelning. Fick en värmefilt från OBH Nordica av Christian. Kan det vara så att han har tröttnat på iskalla händer och fötter tro? ;) Sen fick jag presentkort på Clipodrom, biocheckar, SATC 2, en ring från Rock of Sweden, tröja, en stavmixer, en fäll... Har förmodligen glömt en del saker. Men på det stora hela fick jag nog med allt!
Kommentera inlägget här: