hannacarin

Sista dagen på jobbet

Kategori: Allmänt

Jaha, nu är det verkligen nära hemfärd! Gjorde min sista dag på Smurfit idag... Känns skumt. Fast det är svårt att ta in allt samtidigt så jag lär väl inte fatta vad som händer förän om en vecka eller så. Och att då slippa åka tillbaka ner kommer nog kännas mer än overkligt! Fast alldeles, alldeles underbart såklart :)

Fick ytterligare presenter idag innan jag gick hem! Dom har ju vart så söta och köpt födelsedagspresent också... Och sen har jag fått så himla många fina kommentarer av väldigt många. Det är som jag sa tidigare, svårt att ta in, men samtidigt blir jag otroligt glad. Jag har nog aldrig känt mig så uppskattad någon gång förut, och det känns såklart bra. Jag ska leva på alla fina ord nu i några veckor, så kanske jag får ett nytt jobb snart :)

Imorrn kommer pappa på förmiddagen, då blir det mera städning och en massa massa bäring. C kommer inte förän vid åtta-nio på kvällen så vi får klara oss själva ett par timmar. Dock orkar jag inte bära så tunga saker, så lite får vi nog spara tills han kommer iaf. Sen är det bara att hålla tummarna på att besiktningen går igenom på fredag. Som jag har gnott hoppas jag verkligen det!!

Nu är det mera städning som står på schemat... Tjoho!

KOMMENTARER:

  • Becca säger:
    2010-10-27 | 19:28:21
    Bloggadress: http://thebecca.blogg.se/

    Kom och tänka på vår lilla lek "Mor" härom dagen! Haha! Var bara tvungen att skriva det, hehe! Kanske borde börja leka den igen? xD

  • Becca säger:
    2010-10-27 | 21:42:41
    Bloggadress: http://thebecca.blogg.se/

    Ja, vår mor var elak, slog oss och vi var skiträdda och skulle rymma! Haha! Samma sak varje gång! :P Men jag tror aldrig vi kom iväg xD

Kommentera inlägget här: