hannacarin

Härmapa... Eller härmegris?

Kategori: Allmänt

Jepp, that's me! Kommer inte på något själv tydligen... Idag har jag härmat Dessan. IGEN! :P I lördags hade hon hade ju såna där smarta jeanstights som jag vart på G att köpa sen i vintras men inte fått tummen ur till. Men dom här var ännu lite smartare för det var fickor och hela kittet på. Har inte sett såna förut. Och nu helt plötsligt äger jag ett par :P Du får ta det som en komplimang Dessan! ;)

Men vart köpte jag dom kan man ju fundera på? Här i Markaryd har vi ju inte såna moderniteter.... Nej. Jag har varit i Halmstad på möte idag och fick en timme över till att shoppa lite på innan bussen gick. Utnyttjade tiden maximalt och är alltså ett par tights rikare. Samt en finfin vit/svart randig bomulltröja. Den passar perfekt till min kjol jag inhandlade i Älman för ett par veckor. Bara smarta köp idag :) Någon vacker dag kanske ni får en dagens outfit. Men jag gillar inte det där med att ta helbildskort (existerar ens det ordet?) på mig själv i spegeln, får inte till några bra vinklar och ser mest tjock ut. Så när jag har en personlig fotograf kanske vi kan diskutera saken lite mer :D

Annars då? Fick lön idag och har gjort massa roliga saker som att betala räkningar och storhandlat. Bläääääää... Tycker det är fruktansvärt ledsamt att alla pengar bara försvinner direkt man fått dom på kontot. Tänk om det alltid fanns pengar på det där förbannade kontot. Det hade ju vart fruktansvärt trevligt istället :D Men... Nu vet ju jag att jag kommer bli rik inom några år så det är väl bara att hålla in hästarna lite, antar jag.

KOMMENTARER:

  • Dessan säger:
    2010-09-27 | 22:10:15

    Ohlala vi kommer att se ut som tvillingar! =)

  • camilla säger:
    2010-09-28 | 10:37:21
    Bloggadress: http://camillamnilsson.blogg.se/

    haha ja jag vet, jag ska försöka fortsätta, ialf bli bättre på den än vad jag har varit :)

Kommentera inlägget här: