hannacarin

Shoppar'n

Kategori: Allmänt

När lilltånarna sticker ut på sidorna av joggingskorna är det dags va? Har verkligen inte haft 1500 spänn att lägga på pjux senaste månaderna men nu finns det inte längre någon återvändo. Jag måste ju ha ordentligt på tassarna när jag ska vara sån aktiv löpare under den närmsta framtiden. Dock finns det roligare saker att köpa än träningsskor. Därför tog jag med mig min man och drog till Bergvik igår, där shoppade jag mig ett par nya jeans.

Kanske dags att byta ut jeansen från gymnasiet som jag fortfarande traskar runt i? :P Fast dom är ju lövley så jag tror jag behåller dom ett tag till. Nu har jag iaf utökat med ytterligare ett par, det är bra. Jag var även lite inovativ och tänkte utanför boxen. Slog till på att par Levis istället för Replay som vanligt. Kors!



Kommentera inlägget här: