hannacarin

update

Kategori: Allmänt

Hänt sen sist då? Jo, jag och min man handlade mig ett par nya brallor. Efter det har jag varit hemskt aktiv. I fredags så träffade jag Emils släkt för första gången! :) Det var en riktigt mysig kväll, dom var verkligen goa så det var inga problem alls! På lördagen var det dags för Emil att träffa min släkt, eller delar av den iaf. Mormor och morfar ska ju flytta, och behöver bli av med lite grejer, så jag tog med mig Emil, lillebror och Lovisa och drog upp över dagen för lite inventering. Det blev en lyckad tur, jag fick lite porslin, en äkta Persisk (eller liknande) matta, ett litet bort att ha i sovrummet och en matsalsgrupp. Och vad jag förstod, så hade Emil också en mysig dag... Otroligt bra! :) Missade dock en utgång på fredagen, men jag skulle ju ha åkt upp själv på lördagen egentligen, så det var inte riktig läge att klunka vin då. Men, det kommer fler gånger!

Dock fick jag ju lite utgång i helgen ändå. Var ju i Forshagaparken som sagt. Och hade faktiskt en riktigt, riktigt bra kväll på många sätt :) Träffade en hel hög med folk och det kändes som om jag presenterade mig för ungefär halva parken.. Men det var trevligt! Igår blev det dock inte många knop gjorda... Vi låg bara i sängen och soffan och myste precis hela dagen.. Helt underbart!
Kommentera inlägget här: