hannacarin

Kategori: Allmänt

Vad är mysigare än att spendera kvällarna i soffan med den man tycker allra mest om? Tänk vad några tända ljus och bästa sällskapet kan göra. Jag trodde aldrig att jag skulle hitta upp till ytan igen, och så bara gjorde jag det. Poff sa det. Jag vet inte om jag själv helt fattade vad som egentligen hände. Men helt plöstligt var jag kär. Och jag är helare än jag någonsin varit! Känner mig högt uppe bland molnen... Och som jag hoppades så är jag mer än redo för hösten!

I helgen ska jag på Snowstorm i Forshagaparken. Yes, ni läste rätt (!). Jag är ledig och eftersom Lotten på Botten precis fyllt år blir det kalas. Och när födelsebarnet vill till parken så får jag göra som födelsebarnet önskar och gå till parken. Inte alls mitt place, men jag är ju alltid öppen för förslag och det ska verkligen bli spännande att hänga där en kväll. Framförallt ska det bli hemskt skönt att slippa månen. Jag älskar mitt jobb, men man blir mätt på allt ibland. Jag ska se om jag kan få några bildbevis på att jag verkligen var där, då ska ni få se dom!



Nu är det ungefär 25 minuter tills min man kommer hem. Jag längtar ihjäl mig!

KOMMENTARER:

  • Carolina säger:
    2011-08-24 | 22:02:10
    Bloggadress: http://carolinamagnusson.blogg.se/

    Guud vad roligt och höra Hanna, det är du så värd! :)

    Haha parken, jag skulle faktiskt också vilja gå dit.. Är dock i götet nu så det blir det inget med. Hoppas det blir sjukt kul ändå! Du och Caroline jr (Isabelle) får representera Bokliden!

  • Anna säger:
    2011-08-24 | 22:24:32

    UNDERBART att höra tjejen!! Är såååå glad för din skull!! Stor kram <3

Kommentera inlägget här: