hannacarin

Fix me

Kategori: Allmänt

Allt är inte som det borde vara. Men det är väl sällan det? Jag trodde jag kände en person ganska väl, men det visade sig vara fel. Och såklart gör det ont. Riktigt jävla skitont. Men det är nog lättare att gå vidare nu, när jag vet säkert. Önskade bara att jag hade sluppit höra det via facebook. Trodde faktiskt det fanns en viss respekt kvar? Men det är inte längre värt att lägga tårar, energi eller ork på. Hjärtat är trampat på tillräckligt och nu är det dags att laga mig själv.

Jag har mycket att se fram emot just nu. Ikväll, en ny bekantskap. Ska bli kul! Imorgon, midsommarafton med de bästa. I juli, Idreyran med Lotten på botten och de andra två galningarna ;) I augusti, nytt jobb (med BRA lön äntligen). Plus att det är sommar och allt vad det innebär. Jag ska se till att jag har lagat mig själv lagom till hösten kommer. Så måste det bli.

KOMMENTARER:

  • Dessan säger:
    2011-06-23 | 18:08:58

    You can do it!!

  • Camilla säger:
    2011-06-23 | 18:40:13
    Bloggadress: http://camillamnilsson.blogg.se/

    <3

  • Anonym säger:
    2011-07-03 | 04:18:05

    What goes around comes around... Facebook. Läskigt lik en annan historia. Synd att det händer igen, men det finns de som lider med dig...

  • Hanna säger:
    2011-07-03 | 22:29:04
    Bloggadress: http://hannacarin.blogg.se/

    Ja. Den hatkärleken som Facebook för med sig får man passa sig för. Undrar vilken annan histora som syftas på? Lättare med en icke-anonym kommentar kanske...

Kommentera inlägget här: