hannacarin

Lååååååångaaa naglar :)

Kategori: Allmänt

Se där ja. Då sitter jag här och plickar på mina tangenter igen då... Vad vore man utan datorn? Död? Utestängd från världen utanför? Befriad från världen utanför? Oberoende? Jag borde verkligen prova på att sluta använda dator så mycket. Med tanke på att jag sitter framför en ca 8 timmar per dag på jobbet så borde jag inte fortsätta gloende när jag kommer hem. Men, varför leva som man lär? Iofs lär jag snart vara datalös iaf, den här gamla skrothögen är verkligen påväg att säga hej då. Helt plötsligt stänger den av sig och startar om sig av sig själv. Behöver kanske inte säga att en ny dator står högt upp på önskelistan.

Men, varför spara pengar när man kan göra nagelförlängning? :P Igår satt dom äntligen på plats. Är verkligen supernöjd, Josefine var riktigt duktig! :) Är ni sugna på att göra som jag så har hon erbjudande under mars, gå in på http://nagelstudion.n.nu ! Rekommenderas varmt!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: