hannacarin

Onsdag

Kategori: Allmänt

Jaha, vad händer med livet? Allt är inte en mumma-frulle och bowling, faktiskt. Idag har jag tillexempel jobbat. Det gjorde jag igår och i förrgår också. Precis som alla andra dödliga. Ska jobba imorrn, och i övermorrn och övermorron efter det också. På fredag ska jag till och med dubbeljobba. Trots allt jobb är jag långt ifrån miljonär.. Men vem vet, kanske vinner jag på triss någon dag? :)

Annars så tränar jag rätt mkt. Idag har jag tillexempel Zumbat lite. Asjobbigt och jag är så svettig att det ser ut som jag har duschat när jag går därifrån. Men bra träning är det iaf!

Förtom det så händer det inte mycket med livet. Jobba, träna, äta och sova. Men nästa helg ska jag iaf ut en sväng :) Annabanana fyller år och det ska vi sjäääälvklart fira! Jag längtar.
Kommentera inlägget här: