hannacarin

trött.nu

Kategori: Allmänt

Hejåhå. Ingen superduperhelg som passerat kanske, men det var ju helg iaf. Jobbat en massa, men nu är det slut på det på några helger. Får inte bli för mkt, huvudet orkar inte med det känner jag. På fredagen dygnade jag nästan, ingen hit. Men höjdpunkten var iaf lördagen när jag var hos mormor och morfar hela dagen. Har haft golfen i helgen så jag passade på att åka upp och umgås lite. Båda två har vart dåliga nu ett tag, morfar ända sen i september, så det känns viktigare än vanligt att ses. Fick god mat, hjälp att färga håret och sen blev det såklart en massa prat. Skönt.

Idag tog jag mig en sväng på stan, tänkte jag skulle hitta ngt att ha på mig till helgen. Anna fyller år och ska ha lite kalas nämligen. Letade väl inte super noga men jag hittade inget direkt heller. Får gå en sväng till senare i veckan. Tog en sväng till Freesun och solade också, det var skönt. Vill inte se för blek ut till håret så jag får ligga där och pressa lite då och då. Imorrn ska jag iaf göra nagelförlängning igen :) Josefine på jobbet (månen) jobbar med sånt och ska göra mig snygg. Ska bli skitkul! Var kanske ett år sen jag hade det sist så det är dags nu. Hade jag haft pengar hade jag haft det jämt, tycker det är skitnyggt!

Nu ska jag göra klart håret för natten och sen ska dom gröna igen. Idag har jag vart ett vandrande lik och det ska helst undvikas imorrn. Natti!

Kommentera inlägget här: