hannacarin

Födelsedagskalas =)

Kategori: Allmänt

Sitter på jobbet och har lunch nu. Vi försökte sitta ute och sola en sväng, men solen vägrade komma fram bakom alla moln så det var bara att gå in igen. Imorse var det ju tokfint när vi satt ute på frukosten så vi hade stort hopp om att få fortsätta solningen nu, men icke.

Idag fyller lillkussen Olivia 7 år så jag ska på kalas i eftermiddag :) Precis som resten av Sveriges (med undantag för vissa, såklart) sjuåriga tjejer så är Hello Kitty något av en Gud. Jag tog därför ett säkert kort och har handlat utifrån denna Gud. En necessär, ögonskuggor (mest för att ha när hon leker), läppglans och spegel i temat Hello Kitty. Sen önskade hon sig öronklips att sätta på, men det hittade jag inte några. Dock hittade jag små öronklistermärken. Tror dom kommer bli topp! Hon pratade om såna när jag var där sist, så de borde gå hem.

Kommentera inlägget här: