hannacarin

Plastikkirurgerna

Kategori: Allmänt

Sitter just nu och kollar på Plastikkirurgerna... Funderar lite på vad folk egentligen går igenom för att se bra (bättre?) ut. Skulle jag gå igenom samma sak för att uppnå den "perfekta kroppen"? Jag kan förstå de som har har problem med sjukdomar som har orsakat vissa defekter på deras kroppar. Men alla andra då? Som bara vill fettsuga sig, räta ut ansiktet, göra större bröst... Är det värt det? Skulle jag göra det någon gång?

När jag var yngre, typ högstadietiden, var det viktigaste i livet att man fick stora bröst. Allt annat var oviktigt. Om man inte fick stora bröst skulle man operera dom större. En viktig ikon i det hela var såklart Pamela Anderson frpån Baywatch :P Men ju äldre jag blev, desto mindre hysteri fick brösten. Såklart. Är väl en tonårsgrej som allt annat i den åldern. Men skulle jag göra det idag? Om någon erbjöd sig att betala en bröstförstoring.. Skulle jag göra det då? Jag vet faktiskt inte. Det finns ju alltid saker att förbättra... Men ändå. Det är iaf det enda jag ens skulle överväga att göra. Allt annat känns uteslutet.

Kommentera inlägget här: