hannacarin

Som alla andra fetisar...

Kategori: Allmänt

Jag har planerat att ta tag i mitt liv efter jul... Med "mitt liv" menar jag skräcken att behöva bli lyft ur lägenheten med en lyftkran! Så därför droppade jag samma mening som tusentals andra svenskar förmodligen har sagt under senaste månaden... Men jag gjorde precis samma sak förra året och det funkade asbra (efter att ha säckat ihop under hösten började jag toktträna efter jul/nyår). Den balansen som jag hittade då var väldigt skön så därför ska jag hitta tillbaka till den tänkte jag... Tills dess får jag äta skit och jobba dygnet runt, det är bara att acceptera :)

Var ju ganska så bitter igår men för att kompensera det idag kan jag vara lite positiv och tänka på vad som kommer efter allt jobb.. Helgen innan julafton ska vi åka till Göteborg och där ska Emil ta mig till Lisebergs julmarknad för första gången i mitt liv :) Jag ser verkligen fram emot helgen supermycket och det ska bli skönt att koppla av efter allt jobb :) Och när jag är där ska jag semester-äta som värsta sortens fetis och efter det ska jag inte ha ett uns dåligt samvete :P

KOMMENTARER:

  • Camilla säger:
    2011-11-30 | 20:47:37
    Bloggadress: http://camillamnilsson.blogg.se/

    Haha ja det är du värd, det är bara till å ät :) det är väl därför julen kommmer, så man kan äta upp sig så man överlever året ;)

  • Hanna säger:
    2011-12-01 | 09:01:38

    Hahaha eller hur :P Låter inte ett dugg störd va! Under jul äter man upp sig för att sen försöka gå ner alla dom kilona till sommarn igen... Vill ju inte bada i vassen nästa år :P

  • Camilla säger:
    2011-12-01 | 20:14:09
    Bloggadress: http://camillamnilsson.blogg.se/

    Haha nej det vill vi verkligen inte. Men det var dåligt med besök på Bomsta och Skutberget förra året tycker jag ;)

  • Hanna säger:
    2011-12-02 | 13:14:39

    Ja jag vet... Men det kändes liksom inte rätt att åka dit. Vart var vi istället? Just det, vi var ju vid Örsholmstjärn en gång :P Var vi någon mer stans? Känns inte som att jag badade i år ens... Eller så har jag bara förträngt sommaren :P

  • camilla säger:
    2011-12-04 | 23:01:36
    Bloggadress: http://camillamnilsson.blogg.se/

    Nej jag minns också bara att vi var vid Örsholmstjärn men är inte det ungefär samma sak som att gömma sig i vassen? ;) Men det var en rätt kass sommar så det var inte så mycket bad

  • Hanna säger:
    2011-12-05 | 09:10:16

    Hahaha, ja det är faktiskt ganska så jämförbara saker tycker jag :P Nej det var det inte... Badade riktigt lite :/

Kommentera inlägget här: