hannacarin

Fullt ös medvetslös!

Kategori: Allmänt

Det var längesen vardagen var så fullspäckad som den är nu. Varje dag efter jobbet är det någonting som ska göras, helt sjukt! Fast jag gillar det iofs... Det gör att jag äntligen känner mig sysselsatt efter min tid i Markaryd. På första gången på typ två år känner jag mig riktigt tillfreds med allt. Innan har det alltid varit något som tryckt, speciellt tiden i Markaryd. Då kunde jag aldrig känna mig helt lycklig, men nu kan jag äntligen göra det och den känslan är underbar!

Något annat som också är lycka är att vi ska till Sthlm till helgen! Det blir shopping, utgång och umgås med Malla hela helgen :) Men innan dess är det mycket som ska hinnas med. Har äntligen kommit igång med träningen efter min jäkla förkyldning som aldrig ville släppa. Igår körde jag första passet på SATS, vilket blev 50 min kondition. Underbart! Idag ska det också hinnas med ett pass tänkte jag. Men först ska vi till Forshaga och byta/lämna bil, lämna grejer till mamma, Emils syster och hans mormor och morfar. Sen ska vi hem och slänga i en tvätt (fick turligt nog tvättid innan jag reser) innan det äntligen kan bli dags för SATS. Funderar på hur trött jag kommer vara ikväll egentligen :S

Imorrn är det också fullt upp efter jobbet. Då ska vi till Forshaga igen, handla åt Emil innan helgen (jag lämnar honom ju strandsatt utan bil i Forshaga :P) och sen iväg till Joanna och Martin på hockeyn. Skulle egentligen ha bokat biljetter och gått på den live, men jag tror det kan bli jäkligt tajt så vi vågar inte riktigt. Efter hockeyn är det hem och slänga upp resväskan igen och packa inför helgen. Som sagt... Fullspäckat schema! :) Men jag gillert!

Kommentera inlägget här: