hannacarin

Veckans ris!

Kategori: Allmänt

Igår kväll kom vi hem efter ett dygn i Stockholm med jobbet. Som alltid blir det väldigt intensivt och idag är jag riktigt trött i huvudet. Hade även oturen att avsluta gårdagen på ett rätt drygt sätt. Vi åkte bil hem mellan Sthlm och Örebro, och när vi sen kom till Örebro var det kollektivt som gällde resten av resan. Skulle åka med en länsbuss Örebro-Karlskoga och där byta till Värmlandstrafik resten av resan. Inga konstigheter kan man ju tycka. Men vi var toksena iväg från Örebro och när vi kommer fram har bussen redan åkt, vilket resulterar i en timme extra i Karlskoga. Inte jättekul när det enda man vill är att få komma hem. Tackar den största surfitta till busschafför någonsin för att hon var otrevlig, körde 20 km/h under hastighetsbegränsningarna och missade hållplatser. Hennes fel att vi fick vänta och hon får veckans ris!

I och med att vi har varit borta två dagar har jag inte hunnit röra på mig ett skit, har även ätit kass mat och inte skött mig speciellt bra. Men, det är bara två dagar och jag får försöka kompensera det resten av veckan. Sprang en sväng i måndags och ska ge mig ut ikväll igen. Jag och Emil ska pröva femman på Sisu tänkte vi. En lite lunch PW på det också, så tror jag den här dagen blir riktigt bra :)

Kommentera inlägget här: