hannacarin

En perfekt kväll i baren :)

Kategori:

Sådär, ännu en kväll bakom baren är till sin ända. Är precis hemkommen och ligger i sängen för att varva ner lite. Det tog emot sjukt mkt att jobba ikväll men det blev verkligen så lyckat. Fick jobba med Helena, en gammal BMB-kollega och vi röjde stenhårt bakom baren! :) Vi öppnade redan vid åtta och från den sekunden dörrarna slog upp var det fullt ös till typ strax innan stängning. Längesen jag jobbade med sånt tryck, men allt gick jävligt smidigt ändå. Fullsatt 1800 pers och jag fick baren närmast scen, Woho!

Alla tre band som spelade var sjukt bra, minns inte vad det första hette med nummer två ut var Pain. Älskar deras gamla låt "Shut you mouth", så när den var det riktigt kul! Sist ut var såklart Sabaton och som dom levererade! Hela nöjes var helt galna under ca 1,5 timme :)

Som sagt, en bra kväll. Förutom allt jag nämnt tidigare fick vi sjukt bra dricks och vår bar vann även kvällens säljtävling. Man skulle sälja så många Norrlands Guld som möjligt och då vann man ett hemligt pris, jag och Helena tog hem segern sprättlätt. Att priset sen var checkar på Mc'Donalds kändes rätt värdelöst och vi gav dom till barbacken som en extra belöning för bra jobb :P Men det var kul att vinna iaf :)

Nu närmar sig klockan halv fem och jag ska försöka sova lite. Tjutet i öronen börjar även ge med sig lite vilket är jävligt skönt! God natt :)

Kommentera inlägget här: