hannacarin

Semester!

Kategori: Allmänt

Äntligen är den här, min efterlängtade semester! Tänk att man kan gå ett helt år och bara vänta på att få vara ledig i fyra veckor. Som ni förstår har jag inte haft så många semestrar i mitt liv. Det här är min andra sommar som fyraveckors-ledig. Förmodligen kommer det bli den bästa fyraveckors-ledigheten jag haft i mitt liv, med tanke på vad som är på schemat och att det är världens underbaraste jag ska göra allt med :)
 
I och med att vi precis har lagt ut huset på hemnet och i Mäklarbladet är det inte bara att dra. Huset ska se fint ut och vara städat ifall det blir visning under tiden vi är borta. Kontrollfreak som jag är har jag lite problem med detta... Hade hellre vart hemma och städat innan folk kom. Men nu får det lilla jag gjort idag duga. Som tur är har vi fixat både gräsklippare, blomvattnare och posthämtare, husvakt och allmän tillsyn under tiden vi är borta. Det innebär att allt kommer se tipptopp ut ändå :)
 
Jag önskar er fina dagar framöver, för det ska jag ha! Nu ska jag slå ihop de gröna och om ett dygn kommer jag att vara i Frankrike och värmen där nere. Hej så länge :)

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: