hannacarin

Ingen vanlig da'!

Kategori: Allmänt

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det Emils födelsedag, Hurra Hurra Hurra! :) 

Sitter själv på kontoret idag så det fick bli lite rastbloggning på eftermiddagen. Om ungefär två timmar beger vi oss till Rud och städar det sista i lägenheten, sen är det bye bye Mossgatan 241! Det som egentligen skulle vara mindre än ett år i lägenheten blev 1 år och 7 månader. Allt blir inte alltid som man tänkt, och tur är väl det. Jag skulle inte kunna tänka mig något annat liv än det jag har nu tillsammans med Emil :)

När vi röjt undan det sista i lägenheten blir det hem och fira födelsedagsbarnet. Han har varit som ett barn på julafton sen igår och nästan krävt att få öppna paketen i förväg :P Så när jag avslöjade att jag hade lagt paketen här på kontoret och att han inte kunde få dem förän i eftermiddag blev det besvikna miner, haha! Förutom att få paket berättade jag igår att han även skulle få önska kvällsmat idag, bara för att det är hans dag. Efter funderingar fram och tillbaka bestämde han tillslut att jag skulle göra mina hemgjorda räkmackor, så får det bli!

KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2012-05-29 | 17:45:47
    Bloggadress: http://cheekymalin2.blogspot.se/

    Så det där är din Emil? Fin! Hoppas att han får en fin födelsedag tillsammans med dig!

  • Hanna säger:
    2012-05-30 | 09:48:32

    Ja, här har vi min Emil :) Han är en väldigt fin person på alla sätt :) Jag tror även han blev nöjd över sin dag. Köpte en silverlänk som han blev väldigt glad över!

Kommentera inlägget här: