hannacarin

Det var det...

Kategori: Allmänt

Idag var det ju julbord planerat med Byggbolaget. Dock ligger Emil hemma och är sjuk vilket resulterar i att vi blir hemma ikväll :/ Känns jäkligt trist faktiskt, har laddat för det här ett tag nu. Hade vart kul att träffa några av Emils jobbarkompisar med respektive också, dom träffar man knappt annars. Men men. Det är viktigare att han blir frisk än att vi ska ut och festa, det kan verkligen vänta!

Emil har ju vart sjuk en hel del under hösten och jag har klarat mig varje gång, men den här gången är det nog kört. Har börjat snora en hel del och känner i kroppen att allt inte är som det ska. Men jag har bestämt mig för att träna bort skiten innan det bryter ut på riktigt. Håll tummarna att det går! Jag har varken tid eller lust att bli sjuk nu.
 
Vad det gäller vikten har jag stått tvärstill i tre veckor nu ungefär. Blir galen, men gör mitt bästa för att koppla bort det och bara köra på. Vi får väl se när det lossnar... -5,5 kg än så länge i alla fall, och det är ju en början ändå.

Nu ska jag återgå till jobbet, har miljoner saker att hinna med idag men sitter och väntar på material för att genomföra det. Hur störigt? Jätte.


Emil blev intervjuad tidigare i veckan, här kan ni läsa :) http://nwt.se/sunne/article1208768.ece
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: