hannacarin

Som fisken...

Kategori:

Eller inte... Fast jag gör mitt bästa. Tredje veckan i simhallen och det känns riktigt skönt. Idag simmade jag själv, det var väl sådär kul. Men jag gjorde det och är otroligt stolt över mig själv, en kilometer simning :) Ska försöka hinna simma två dagar i veckan så småningom också. Men en sak i taget!

Annars är det fullt upp på jobbet, har nog aldrig haft så mkt att göra förut. Ganska typiskt med tanke på att det är mina sista veckor. Gör officiellt min sista dag 21 dec, men jag och S ska ha överlämning och sånt praktiskt i mellandagarna. En mysdag med pepparkakor och lunch på stan är planerat, det kommer bli bra :)

Till helgen är det julbord med Byggbolaget som gäller. På fredag ska vi till Gustav Fröding och trycka mat, sprit och show. Kan nog bli kul! Resten av helgen ska jag spendera med att städa, plocka och pynta lite. Äntligen är julen här! :)

KOMMENTARER:

  • Marlene säger:
    2012-11-29 | 06:41:59
    Bloggadress: http://marlenehogefjord.wordpress.com

    Trycka mat och sprit! Ojoj! Vi får väl se hur det slutar;)

    Svar: Ja vänta du bara! :D Blött ska det bli!
    Hanna Andersson

Kommentera inlägget här: