hannacarin

Resultat!

Kategori:

Kom på att jag glömt visa er resultatet av mitt måla-älg-&-hänga-upp-på-väggen-projekt. Bilderna gör den inte riktigt rättvis och den bör helst upplevas i verkligheten, men ni får använda fantasin lite :) Jag är iaf otroligt nöjd och det blev precis så bra som jag tänkt mig!

Och på tal om resultat. Idag förbättrade jag min tid per kilometer ytterligare. :) Sprang 5 km på 34,11 min och hade en tid på 06:50 min/km. Så himla nöjd att det händer något! Och då hade jag även lilla Cajsan med mig som inte är så van att springa på det sättet. Klart hon springer när hon är lös och så, men springa med någon i motionsform är inget hon gör jätteofta. Ändå så är hon superduktig och håller sig precis bakom mig i samma tempo, riktigt kul :)

Har nu äntligen bokat tid för att färga håret också. Vill ju gå från mitt kolsvarta barr till en kritvit snygg färg, något som inte är helt lätt tyvärr :P Ska ha första "sittningen" 14 maj och då ska vi göra tre etapper - avfärgning, toning och slingning. Förhoppningsvis håller håret och då fortsätter vi någon månad senare med mer slingor och så håller vi på tills håret är redo för en blekning helt och hållet. Längtar så tills vi drar igång! Nu har jag varit svart i över två år så det är veklingen dags att bli ljus igen. :)

Kommentera inlägget här: