hannacarin

Tröttnöt.

Kategori:

Man kan ju tycka att kroppen borde ställa om sig till nattjobb rätt snabbt efter alla nätter jag jobbat, men fy fan vad trött jag var imorse. Emil väckte mig vid elva, vilket är rätt tidigt ändå, men jag hade nog kunnat sova till minst ett kändes det som. Jag tänker på hur februari kommer att bli då det är barjobb varje helg. Ser faktiskt inte jättemycket fram emot det.. Längtar efter 8-17, men det vet ni ju redan. Och tills dess är det superbra med mina små extrajobb såklart. Har bara passerat tiden då jag uppskattade det som allra mest. Hur gick det igår kan man ju då undra... Ja, jag vet inte riktigt. Nytt kassasystem som inte alls var smidigt så jag blev rätt stressad på det, vilket sen gjorde att jag inte fick upp tempot på ett tag. Kändes inte som en av mina bästa kvällar direkt, men det funkade väl... :)

Hade egentligen tänkt vara väldigt aktiv med PW och badminton idag men var så himla sliten imorse så jag och Emil styrde om schemat helt och hållet. Åkte till Bergvik och shoppade lite kläder istället :D Länge leve våra julklappspresentkort! Emil köpte skitsnygga jeans på Jack & Jones och jag är sjukt impad över tålamodet.. Haha! Sen gick vi till Stadium och jag köpte en tröja och Emil en tisha :) Så himla kul med nytt i garderoben! Efter shoppingen blev det storhandling och tvättgata för bilen. Vi hade en jättebra dag och det var kul att åka iväg några timmar! :)

Ikväll blir det en sen kvällsmat i form av tacos. Enligt min egen diet kan jag äta allt utom brödet, men idag skiter jag i det :P

Kommentera inlägget här: