hannacarin

Inredningstänker.

Kategori: Allmänt

Sakta men säkert börjar jag bli lite bättre. Har inte ont i halsen men har typ lite rethosta, hoppas verkligen inte den är här för att stanna :/ Har vilat helt från träning i två dagar men imorrn ska jag ut och gå en sväng tänkte jag, lite frisk luft i lagom tempo kan väl inte skada så mycket... Sen är det jobb fredag och lördag innan jag tar helgen på söndag igen :) Sen kommer jag faktiskt vara ledig hela nästa helg! Vi hade egentligen tänkt åka till Emils mamma i Lund med budgeten sätter stopp för det tyvärr så vi går nog ut och käkar och har en myskväll på stan istället... :) Ska bli skönt att vara ledig samtidigt som Emil för första gången på typ en månad!
 
Igår var jag ledig och efter att ha spenderat hela förmiddagen med att städa och dona här hemma tog jag mig en tur till Ikea och Chili. Åkte själv vilket var rätt skönt faktiskt, pratar ju med så sjukt mkt folk hela dagarna på jobbet så när jag är ledig är det skönt att slippa prata en stund :) Strosade iaf runt i affärerna och tänkte på alla saker jag skulle vilja köpa, men också vad nöjd jag är med det mesta vi redan har här hemma. Känns skönt att äntligen känna den känslan. Alltid har det varit något som jag antingen lånat eller fått av någon som inte passat mig. Nu är allt helt i mitt tycke och det är jäkligt kul. :) Sen tycker jag det är väldigt roligt att Emil har samma stil som mig och han litar blint på mig när jag har något jag funderar på att köpa. Även alla mina konstiga idéer köper han, tillslut.. Haha ;) Nu har jag en ny idé på gång och det är en fåtölj till vardagsrummet. Vi har redan en i svart skinn men den ska egentligen stå i datarummet och har hamnat lite fel. Jag skulle hellre vilja ha en stor tygfåtölj som man kan mysa i. Vit eller röd, det är frågan. Om någon har en till salu är det bara att hojta! 



Kommentera inlägget här: