hannacarin

Så var vi igång då...

Kategori: Allmänt

Första veckan avklarad och det känns typ som att man aldrig vart därifrån. Men som jag skrev i förra inlägget, jag har vart taggad att börja jobba igen. Eftersom jag kör 75% så har jag rätt mycket ledighet normalt sett ändå. :) Och nu är det sista veckan som baren är stängd, att få börja jobba "på riktigt" i restaurangen igen ska bli en fröjd! Har även fått förtroendet att göra allt annonsmaterial nu inför hösten så det ska bli superkul att se det gå i tryck. :D Vi kommer även finnas på den stora skylten på Åhlénsbyggnaden, så där får ni spana. ;)

Nästa helg får ni förresten hålla tummarna för mig och Penny, det är utställningsdax! Det är bara en inofficiell tävling men det räcker gott och väl för att få igång tävlingsnerverna. Mitt största bekymmer är att hon drar så sjukt mkt i närheten av andra hundar, detta kan bli ett rätt stort problem. Men som sagt, håll tummarna för oss så går det kanske vägen med lite envishet, haha! 

Just det, måste berätta en till sak.😂 Jag och Emil har dragit igång en tävling mellan oss. Vi ska se vem som kan gå ner mest i vikt under en månad. För att jag ska ha en chans måste han gå ner två kilo för varje ett kilo jag tappar. Efter första veckan ligger vi lika. ;) Tror att han kommer att vinna det här, men vi får väl se. Ska göra allt jag kan för att det inte ska bli så, haha :D 



Kommentera inlägget här: