hannacarin

Penny❤️

Kategori: Allmänt







Idag var det åter dags för ett besök hos valparna och Cayenne igen. :) Utveckligen går veklingen jättesnabbt nu och dom har snart blivit fyra veckor. Nu funkar allt som det ska och dom har börjat busa och bråka med varandra typ stup i kvarten. Cayenne är bara inne i valplådan korta stunder för att ge dom mat, sen får dom vara själva resterande tiden. Helt sjukt att få vara med om den här grejen, ångrar mig inte en sekund. Nu är det ca en månad kvar innan vi får hem våran lilla skrutt. Emil har fått bestämma namn och det var väl inte ett jättesvårt beslut... En Penny blir det. ;) Färg vet vi ju fortfarande inte men han föll för den lilla svarta krabaten ovan, det var riktigt ös på henne. :) 

Veckan som kommer nu blir en blandning av lite allt möjligt. Ska jobba för Moelven imorrn och ska åka med Emil in på möran. Det innebär alltså att jag ska upp om ungefär fyra timmar. Fy fan...Den här dygnsrytmen är jag ju inte inkörd på alltså. På onsdag ska jag skämma bort mig själv i form av färg och klipp av risbusken. Tumme upp! Och till helgen blir det utgång för att fira att Julia fyllt år. :) Känner på mig att det blir en bra vecka det här! Nu ska jag försöka sova lite. Fyra timmar är ju bättre än inget iaf. 

KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2014-03-31 | 21:02:44
    Bloggadress: http://annamyren.blogg.se

    Alltså dom är ju så sjukt söta! Väldigt fint namn ni valt också :)

    Svar: Ja men visst är dom, jag kan inte få nog… Kollar på alla bilder stup i kvarten och lägger upp hälften av dem stup i kvarten… Haha! Åh, tack :) Känns superbra!
    Hanna Andersson

Kommentera inlägget här: