hannacarin

Så mycket bättre

Kategori: Allmänt

Sitter just nu och kollar in Så mycket bättre från igår. Jag gillar verkligen det programmet, oavsett vad det är för artister med. Tycker det är häftigt att alla deltagare går från att vara ikoner och artister till att bli människor precis som vem som helst. Även om man vet att Carola eller Ola Salo till exempel gör allt som vi vanliga dödliga också gör så kan det vara nyttigt att se det med egna ögon ibland. Det är jäkligt lätt att dömma artister och kändisar efter vad man läser i tidigningar och vad media vill förmedla, men allt det är såklart inte sant. Därför tycker jag att det är en bra kanal för Sveriges artister att faktiskt få visa oss vilka de är på riktigt. 

Sen gillar jag ju såklart själva huvudpoängen med programmet och det är ju musiken. Även om jag i år inte ens visste vilka alla artister var och än mindre lyssnar på knappt någon av dem, så tycker jag att nästan alla låtar som dom gör för varandra är bra på sitt sätt. Jag hoppas att de fortsätter att göra det här programmet för jag tycker att det är viktigt. 
Kommentera inlägget här: