hannacarin

It always seems impossible until it's done.

Kategori: Allmänt



Första Friskis-veckan är avklarad. Idag vågade jag mig in i gymmet och körde rygg och ben. Två stora muskelgrupper som säkerligen inte ska köras samtidigt, men det är sånt jag inte bryr mig om. ;) Jag är bara jävligt stolt att jag vågade själv! Körde löpning både före och efter så det blev 1,5 timme sammanlagt. Efter det åkte jag på tårtkalas för lillebror så det var väl tur att jag tränade lite innan jag klämde i mig tre bullar, en kärleksmums OCH en tårtbit. Way to go Hanna!😂


Varannandagsvädret bjöd häromdagen på frost-PW och både jag och Penny hade frost näshåret. :)

 

Kärlek är när man möts av ett snöhjärta framför ytterdörren när man kommer hem från jobbet. Mitt allt här i världen, han är den bästa och utan honom skulle jag aldrig överleva.❤️
Kommentera inlägget här: