hannacarin

Träningsvärken och jag.

Kategori: Allmänt


Fyra dagar in på första träningsveckan och jag har kört tre pass. Målet är att köra fyra pass per vecka, tycker det känns ganska så realistiskt. Var ju på skivstång i onsdags och det gick bra, var inte så jobbigt som jag trodde så nästa gång ska jag lägga på mer vikter. Idag fick jag en genomgång av gymmet, och tillsammans med en instruktör skrev vi ihop ett bra schema som jag kan följa. Ska köra veckans sista pass på söndag så då ska jag gå igenom det själv tänkte jag. :) Har sprungit under alla mina träningspass, vilket känns väldigt bra. Har redan ökat lite på hastigheten. Men med träningsvärken från helvetet var det sjukt tungt idag.😂 Alltså när man får sån sjuk träningsvärk i benen är det verkligen inte roligt! Fast samtidigt är det en skön känsla och jag har saknat det som fasen. Det känns skönt att vara igång igen och jag hoppas att jag fixar att hålla i det här. Har fyra kilo kvar tills jag passerar -10 kg och jag vill verkligen få bort dom nu under våren! 

KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2015-01-23 | 09:44:16
    Bloggadress: http://annamyren.blogg.se

    Va duktig du är! Jag önskar att jag kunde hitta min motivation igen men det känns sjukt tungt nu :/

    Svar: Tack så mkt! Jag kände nu när det inte ens går att gå PWs snabbt att jag var tvungen att ta tag i träningen.. Känns skönt när man väl drar igång! Friskis är ett bra tips om du bara vill köra ett kort tag, jag köpte 4-månaders kort. Eller finns det nått bra i Grums?
    Hanna Andersson

  • Anna säger:
    2015-01-29 | 01:38:49
    Bloggadress: http://annamyren.blogg.se

    Nja, jo det finns väl men jag tränar på Clarahälsan! Funkar att åka in direkt efter jobbet men ja tar mig aldrig i kragen! :/ men ja ska försöka nu till veckan :D

    Svar: Hur går det? Har du dragit igång?😊 Annars får du gärna dra igång på Friskis så kan vi köra ihop. :)
    Hanna Andersson

Kommentera inlägget här: