hannacarin

När livet helt plötsligt kretsar kring vilken storlek på mammabyxorna jag ska ha.

Kategori: Allmänt


Och när det problemet är löst står vi inför det nästa tretusensjuhundratredje problemet om vad vi ska ha för barnvagn? Spjälsäng/vagga? Barnrum? Skötväska? Babynest? Hur byter man blöjor? Kommer mitt barn älska min favvorätt, pommes&korv? Amma? Förlossning? Och så vidare och så vidare. Alltså sitt ner i båten vad är det som händer!

Okej ni hajar! Vi väntar barn❤️ Vilken grej va! Aldrig har livet känts så konstigt som nu och aldrig har livet känts så UNDERBART som nu. När man är fylld med så otroligt mycket känslor att det känns som huvudet ska explodera. Och nu har jag ändå haft ungefär 18 veckor att klura ut det här på, men än så länge hjälper det föga. 

Vi väntar verkligen barn! Kan ni fatta? Folk har väntat barn i en herrans massa år och nu är det liksom min och Emils tur. Det är rätt häftigt faktiskt! Och vi mår bra. Knappt illamående, knappt smärta än så länge (peppar peppar), pyret i magen växer som den ska och snart får vi veta om det är en mini-me eller mini-Emil som väntar därinne. 

Vi är ju rätt långt gånget och har valt att utesluta sociala medier tills nu. Jag har nojat en del ifall nått skulle gå fel eller så, men nu kan vi faaaan inte vänta med att berätta för alla längre! Och skulle något mot all förmodan gå galet, så har vi ändå delat lyckan med en hel hög människor innan dess. Det här är ju världens grej verkligen, helt ofattbart att ta in. 28 februari 2016 blir vi tre människor och en hund i vår underbara lilla familj❤️ 
Kommentera inlägget här: