hannacarin

Hänt sen sist...

Kategori: Allmänt




Vinkvällen med Camilla var toppen! Hade verkligen så jäkla kul och det var skönt att fylla på med lite energi till kontot. Började med två glas på apan och avslutade med ett på Hörnet, helt perfekt. Mamma kom och hämtade mig vid ett och körde hem i snöstorm, WTF? 

Emil jobbade ju som sagt under lördagen och det sög verkligen. Längtar till varje helg nu när jag är själv om veckorna och då blir det ju såklart rätt drygt om han inte är hemma. Helgen hade sina ljusglimtar men överlag tog den mest energi och jag kände mig rätt nere. Blir sådär ibland, man vaknar och har en helt värdelös dag utan egentligen anledning och sen hänger det där bara kvar. 


På söndag åkte vi till gammelfarfar på kalas och självklart var Ebba finklädd i klänning. Fick den av Kerstin som jag pluggat med och den passar Ebba hur bra som helst! Hennes redan rätt blå ögon blir ännu blåare mot klänningen. :)

Fick ärva lite kläder av grannen, bland annat den här supermysiga pyjamasen. Den var fin ända tills Ebba spydde ner hela den, sig själv och mig imorse. En rap mitt under maten blev nått annat helt plötsligt...😳 

Den här veckan är ganska uppstyrd med saker. Imorrn klipp av lugg och därefter efterkontroll. Torsdag lunch med Moelvare. Fredag häng med Julia. Lördag planering i Filipstad med Joanna och Malin. Samt majbrasa hos Mårten.
Onsdagen är helt tom och det ska jag inte ändra på. Måste försöka ha ett par dagar varje vecka som är helt tomma annars blir jag knäpp!  
Kommentera inlägget här: