hannacarin

Gissningsleken!

Kategori: Allmänt


Mjaaaaaaa ingen bebbe än. Någon som vill gissa när hon behagar att komma ut...? :) Har ungefär noll komma noll kommentarer på mina inlägg, men nu kanske någon törs skiva en rad. ;)

Jag har ju från allra första början känt lite extra för 4 mars så jag får väl fortsätta att köra på det datumet. Även om vi nu kände att det vore så typiskt oss att få en skottårsbebis.😂 

Idag drog Penny passande nog igång att tok-löpa. Hittills har vi inte haft något skydd på henne men nu med blivande bebis och allt känns det mer än aktuellt. Så vi tog med henne till djuraffären på Ilanda förut och köpte henne "trosor".😂😂 Stackars lilla skruttan.. Men dom är supersmidiga och det är bara att dra på ett vanligt trosskydd så är saken biff sen. Hon är ju trots allt i både soffa och säng och den här gången har jag inte lust att köpa sju miljoner filtar och klä in allt i. Tror det här blir smidigt bara hon får vänja sig lite.🙈😂

KOMMENTARER:

  • Ida säger:
    2016-02-28 | 19:06:27

    Jag tror hon tittar ut på onsdag, 2:a Mars (och jag kommer vara jätteavis för vår bebbe stannar nog till 3:e) 😏

    Svar: Åh, onsdag känns nära och bra! Haha, nej men jag har en känsla av att ni får före oss.. Andra barnet för er ju!😍😳
    Hanna Andersson

  • Anna säger:
    2016-02-28 | 19:51:32

    Jag gissar på 5e, Julia gissar 6e och Anders gissar att bebben kommer på min födelsedag den 18e...

    Svar: Anders är diskvalificerad!!! Övriga är fortfarande med i leken...😂😉
    Hanna Andersson

  • Anna Myrén säger:
    2016-02-29 | 17:30:51
    Bloggadress: http://annamyren.blogg.se/

    Jag gissar på 2 mars :)

    Svar: 2 mars är noterat! Onsdag är en poppis dag. :)
    Hanna Andersson

Kommentera inlägget här: