hannacarin

Bröllop för Joanna&Björn

Kategori: Allmänt

I lördags var det äntligen dags för mina fina vänner att gifta sig! Varmaste dagen på året, strålande sol och vindstilla. Inte en endaste armhåla var torr😂 Eftersom vigseln hölls på bryggan nere vid Nynäs hade det varit katastrof om det regnat så det här vädret var ju perfekt såklart. Men varmt var det, vi svettades nog floder tillsammans skulle jag tro.

Jag, Malin och Anna var tärnor och sen fortsätte jag och Malin att stå i centrum som toastmadames. Var sjukt nervös, speciellt inför toastmadame-uppdraget. Men efter första meningarna släppte det och fortsatte bara att vara svinkul!

Vigseln var som sagt nere på bryggan och det var så himla fint! Allt var så perfekt, på ett naturligt och avslappnat sätt. Dom hade verkligen fått till det bra! Och Joanna, hur vacker är hon inte på bilderna!! Alla tappade nog andan lite när Ivan ledde henne ned till Björn. Och Björn var skitsnygg i sin kostym, världens pang-par😍👌🏼

Bröllopsfesten var inne i Filipstad i en lokal som hette Trastgården, en stor och rymlig våning med flera rum, högt i tak och bar/kök. Det gick som sagt bra att vars toastmadame och hela kvällen blev väldigt lyckad. Är stolt över både mig och Malin (hade aldrig fixat det så bra själv!), vi gjorde ett bra jobb tycker jag. :)

Önskar Herr & Fru Håkansson all lycka, Love you😘

Kommentera inlägget här: