hannacarin

The Flash⚡️⚡️⚡️

Kategori: Allmänt


Här har vi klorna som bara växer och växer. :) Klagar dock inte, gillar mina naglar så här. Dom blir aldrig så långa när jag jobbar, så jag får passa på att njuta. :) 

Igår firade vi påskafton hos mamma och pappa. Go-middag, The Flash och första utflykten tillsammans som familj. Perfekt dag! Ebba visade sig från sin allra finaste sida och skötte sig exemplariskt och charmade alla. ;)  

Vi kollade på kort från när jag var plutt och trots att alla har sagt att hon är superlik Emil kunde vi snabbt konstatera att hon är en kopia av mig, haha. Emil har sagt det hela tiden (såklart, han har ju haft rätt i allt kring mini-me hittills😂) men jag har haft svårt att se det. Men nu såg jag det verkligen, vi är helt galet lika som småttingar! 

Idag ska vi till Julia och Christoffer på lite påskfika, det blir mysigt. :) Skönt att känna att det är en dag till för Emil hemma, trots att det är söndag idag. Gillar våren med alla röda dagar!🙏🏼


Kommentera inlägget här: