hannacarin

Ensamma igen.

Kategori: Allmänt

När fröken vägrar somna förrän strax efter 23-tiden får man trötta ut med snapchat-filter😂

Nu har pappan i familjen börjat jobba igen efter två veckor hemma. Och fan vad tråkigt det blev! Lusen satt i tio min och spejade mot dörren imorse. Kom ingen pappa. Jag är glad att han snart ska vara pappaledig i två veckor till, start efter julhelgen.

I helgen har vi julpyntat och jag slängde ihop en adventsljusstake. Ska fota lite imorrn och lägga ut. Har även klickat hem lite julklappar, känns skönt. Gillar paket och tycker om att klura ordentligt innan jag köper saker. Det måste bli perfekt😂

Har börjat laga egen mat till Ebba. Känns så jäkla bra! Förra veckan blev det köttfärssås och spagetti. Idag gjorde jag fisk i ugn och till det sötpotatispuré. Blev en jäkla massa puré så jag slängde två burkar i frysen till och med. Maten man köper funkar såklart superbra men det känns lite bättre att laga från grunden och veta exakt vad hon får i sig. Ska bli spännande att se imorrn ifall hon gillar det. Nu äter hon iofs precis ALLT vi ställer fram😂

Tand nummer två är påväg upp äntligen. Har sett den där jäkeln ett tag nu men idag kände jag den också. Lilla smulan. Det händer så himla mkt hela tiden❤️

Kommentera inlägget här: