hannacarin

Hur vi sover.

Kategori: Allmänt

Inatt blir en knasig natt, kanske. Ebba sover i sitt rum, Emil i datarummet och jag i sovrummet. Blir inga syskon till Ebba, det kan ni vara säkra på, hahaha😂 Skämt å sido. Mini krånglar ju en del med sömnen just nu, skulle tro att hon går igenom en riktigt stor utvecklingsfas. Därför får hon dela säng med mig emellanåt. Okej men ni har ju en hel jäkla dubbelsäng tänker ni kanske nu, japp det har vi. Men jag är superwierd med att sova nära någon annan och att dela säng med både Emil och Ebba (båda rör sig nått i hästväg i sömnen😱😂) är helt omöjligt för min del om jag ska få sova överhuvudtaget. Så, då har vi rett ut våra sovarrangemang för den här natten. Imorrn hoppas jag på sällskap i form av min kära sambo, men vi får väl se. ;)


Sprang intervaller hem från kalaset förut. Tog en extrasväng för att få ihop till en femma, det kändes bra i kroppen och sträckan var lagom. Har dragit igång med crosstrainern också, ska köra varannan kväll, stenhårt. Blir nog bra det här någon gång! Har ett tydligt viktmål till Ebbas ettårsdag och ska ge järnet för att klara det.

Grinden är monterad här uppe nu, fan vad skönt det känns! Även om det fortfarande finns saker hon inte får greja med här uppe behöver jag inte nerva över att hon ska stupa ner för trappen. Fy fan hade aldrig förlåtit mig själv. Igår hittade hon btw blomkrukan som står på golvet i badrummet, tog ungefär en sekund innan hon tog sig en näve jord. 

Kommentera inlägget här: