hannacarin

Lite om allt.

Kategori: Allmänt

(null)

(null)

(null)

(null)

Jaha två arbetsdagar är gjorda och snart ligger alla sjuka (tack förskolans alla snoriga  ungar för det), regnet fortsätter att ösa ner och ingen kommer ihåg den varmaste sommaren nånsin. Peppig tanke va?! 

Åhhhhh vill inte att sommaren ska vara slut redan. Även om vi aldrig nånsin haft så lång och varm och underbar och jävligt svettig sommar och ska vara tacksamma nu så vill jag att den ska fortsätta.

Två dagar för förskolan är iaf förbi och det bra. Imorrn ska dom försöka med lite blöjfritt på Ebba. Det blir nog bra. På jobbet är det redan fullt ös. Kommer bli en kul höst tror jag! Ska bland annat på konferens uppe i Boden. Så högt upp i Sverige har jag aldrig varit, ska bli häftigt att bara resa dit. Även privat tror jag hösten kommer bli grym. I november är det Mia Skäringer i LLA med Julia och Camilla. Musikhjälpen kommer i år till Lund så dit ska vi såklart försöka bege oss i december. Massa kul att se fram emot! 

Let’s do this, hösten 2018. 

PS. Jag uppnådde mitt bucketlist-mål om att hitta tillbaka till löpgädjen. Jag har till och med sprungit så jävla mkt att jag pajat knät. Kan vara löparknä, men har inte fått tid hos sjukgymnast än. Kul verkligen. NOT. Mvh kommer börja hata löpträning igen
Kommentera inlägget här: