hannacarin

Biopremiär

Kategori: Allmänt

(null)

Idag har Ebba varit på sin första bio. Det blev Bamse och Dunderklockorna, och vi åkte till Skoghall för att kolla. 25 spänn billigare per person jämfört med SF, plus gratis parkering, win win! Hon var svinduktig, satt stilla i mitt knä hela tiden och blev inte rädd ett enda dugg❤️

Idag är det lite söndag för mig, drar igång och jobbar imorrn. Fyra dagar står på schemat, sen är det nyårsafton och nyårsdagen. Sen jobb i två dagar och efter det en helg i Göteborg på tu man hand med min fina Emil. 

Jag längtar väldigt mycket efter en barnfri helg. Känner att vi behöver få sakna varandra lite jag och mini. Vi har varit hemma en hel del under hösten/vintern i och med sjukdom så vi har gått varandra lite på nerverna emellanåt. Självklart vill jag spendera tid med henne, men jag är en true beliver i att lite distans emellanåt bara är nyttigt. Sen har vi väldigt svårt med barnvakt, när Emils mamma är hemma brukar vi passa på att gå på bio, gå ut och käka bara han och jag, eller i detta fallet, åka bort ett tag. Ebba är supertaggad på en helg med farmor och farmor lika taggad så mini kommer förmodligen ha det roligast av oss alla😂❤️ 

Kommentera inlägget här: