hannacarin

Grymt bra dag.

Kategori: Allmänt

(null)

(null)

(null)

(null)

Ebba har haft avslutning på gympan. Herre vilket bra idé att hon fick vara med på detta. Pga sjukdom har vi tyvärr missat två gånger, men tre besök blev det i alla fall. Kul att se henne växa och få mer självförtroende, hon är en spexare men hon är inte supertuff vår mini❤️ 

(null)

Efter gympan idag käkade vi en snabb lunch hemma och sedan bar det iväg in till stan. Listan var inte superlång men det fanns en hel del att handla ändå. Nu är alla julklappar klara, granen är intagen och det är en jobbdag kvar till ledighet. Halleluuuujaaaaa🎅🏽🎅🏽🎅🏽

(null)

Idag var sista dagen på musikhjälpen😭😭😭 Fasen man lever och andas liksom musikhjälp från måndag-söndag så det blir helt galet tomt när det slutar. I år startade vi en bössa och fick in 1600kr, grymt kul! Alla har rätt att funka olika och det stöttar vi till 300%!

(null)

(null)

På torsdag åker vi till Sälen med min morbror och hans familj. Ska bli hur kul som helst! Men Sälen = skidåkning och snö, och då blir det problem om man som jag, inte ens äger ett par överdragsbrallor🙈 Och heller inte en skidjacka. Har skinnjackor, stor varm Fjällräven, en och annan Bomberjacka men inte mer än så. Messade med Julia och Lotta och hörde mig för att låna nått, men sen kom jag och Emil fram till att det är en bra investering att satsa på nu. Ebba vill vara ute och leka i snön och självklart vill jag kunna hänga med på det för hennes skull.

Till den stora lyckan hade Stadium 25% på skidkläder och det gjorde ju prislappen något lägre. Även om det kändes som sjukt mkt pengar att punga ut med nu inför jul. 

Är iaf jättenöjd med mitt köp, som ni ser ovan. Ebba har en knallorange overall och jag har en knallrött set. Bra mix i backen det🔥🔥🔥

Kommentera inlägget här: