hannacarin

Sjukdomsträsket.

Kategori: Allmänt

(null)

(null)

(null)

(null)

Helt ärligt! Ta en sekund eller två och begrunda detta underbara GULL! Mini två minisar är så jäädra goa ihop, mitt hjärta går i tusen bitar😭❤️

(null)

(null)

Igår gjorde jag mitt fjärde barnkalas, grattis till mig. Tycker nästan att det borde varit jag som skulle fått paket och godispåse för min insats😂😅 Kids är svåra alltså! Men utmaningen är ändå kul och jag tycker det är jävligt peppigt för min egen del att göra det. Lite som när man springer ett lopp.. Innan är man lite nervös för hur det ska gå men samtidigt också laddad som fan. Efteråt känner man sig stolt, sjukt stark och har ett gött endorfinpåslag. Precis samma känsla med kalasen för min del. 

Annars då... Jo men vi blev friska efter förra helgens magsjukebravader och Ebba var på förskolan och vi på våra respektive jobb. Så kom första advent-helgen, jag skulle jobba men Emil var laddad för en helg helt utan planer där han och mini bara kunde göra det dom var sugna på för stunden. Jag går upp på lördag morgon, och sen kom mini några minuter efter mig... Glödhet och gnällig. Väcker Emil och berättar om min feber-misstanke och sen var det ett faktum. Så dom har hängt framför tvn hela helgen medan jag har jobbat. Världens tråkigaste helg. Feberfri idag äntligen så förskolan är planerad imorrn. Men nu vore det skönt att få vara friska ett tag tycker vi. Håll tummarna för oss!

Med exakt tre veckor kvar till julafton börjar en liten känsla av stress krya sig på tycker jag. Vi är låååångt ifrån färdiga med alla julklappar och dessutom ska vi pricka in en helg till Sälen innan tomten får komma, så det är fullt upp kan man säga. Förstår bara inte hur tiden kan gå så jääävla fort alltså. Men fullt ös in i kaklet så är vi redo sen!
Kommentera inlägget här: