hannacarin

Jävla vabruari!

Kategori: Allmänt

(null)

Ja men hej och välkommen säger vi till magsjukan då! Kom igår morse i form av att Ebba spydde på mig och min kudde, vid den arla tiden halv sex ungefär. Efter det bjussade hon på ytterligare en spya på morgonen, två eller tre lösblöjor och sen ytterligare en spya mitt i natten. Idag har det bara varit två lösblöjor och vi håller alla tummar och tår vi har för att hon ska slippa kräks nått mer. Men hon är verklgien grym ändå måste jag säga! Leker och har humöret uppe, vill äta men får ju inte så mkt, dricker mängder av vatten tack och lov. Men det tar på krafterna att vara uppe mitt i natten och sen gå vid sex istället för åtta. Idag sov hon middag två timmar på mig i soffan... lilla hjärtat. 

Jag fick en släng igår och inatt av hela skiten och mådde pyton verkligen. Låg på toagolvet i omgångar men fick inte kräkas tyvärr. Hade varit bättre än att må illa så länge. Låg som ett lik i sängen och kunde inte röra en fena utan att må superilla. Hoppas på att det var det jag skulle få och att det inte blir nått mer. Emil har inte fått ett skit han, sån tur!
Kommentera inlägget här: