hannacarin

ÄH

Kategori: Allmänt

(null)

Ni vet häromdagen när jag skrev att mini och jag hade en crappy dag och hoppades på att dagen efter skulle bli bättre. Det blev den ej! Efter morgonpromenaden (som jag för övrigt knappt tog mig igenom pga jävla rygg) kastade hon min nya telefon i stenplattorna utanför entrén. Tappade det helt och minns inte vad jag sa men kan svära på att det var opedagogiskt! När jag hade slutat sura fick jag börja förklara på en tvåårings nivå varför man inte får kasta dyra mobiler i backen. Som tur var (tack Emil) hade jag ett skyddsglas på den så det var bara det som sprack. Annars hade det ej blivit annat är surande från min sida den dagen🙈 

Efter den lilla insidenten kan det hända att hon gjorde 8492 saker till man inte får göra. Gaaaah ibland suger det att vara mamma! Tycker det är svinjobbigt när hon trotsar och jag inte har tålamod att ta det liksom. Men nu har jag haft ont i ryggen och bara det gör att jag inte kan kubba efter henne stup i kvarten. Jaja om ett par dagar är vi synkade igen. 

Ryggen är bättre, vi har druckit rödtjut och käkat ost&kex ikväll, det är bara fyra arbetsdagar kvar till semestern och jag har hojjat typ sju lugna kilometer under kvällen. Livet är rätt bra ändå🌸
Kommentera inlägget här: