hannacarin

Brigadmuseum💗

Kategori: AllmÀnt

(null)

Har en kul nyhet förresten! Jag har redan efter tre mĂ„nader pĂ„ museet fĂ„tt frĂ„gan om jag vill avsluta provanstĂ€llningen och starta min tillsvidaretjĂ€nst! Hur superglad blir man inte dĂ„?! KĂ€nns sĂ„ himla kul. Jag Ă€lskar gĂ€nget pĂ„ museet och det kĂ€nns oerhört kul att fĂ„ vara en del av dom pĂ„ riktigt nu. 

Jag har som mĂ„l att under hösten och vintern börja lĂ€ra mig att guida. Först börja med barnkalas och sen kanske skolklasser för att tillsist kunna guida vanliga grupper som bokar. Det blir en stor personlig utmaning som skulle göra vĂ€ldigt mycket för min sjĂ€lvkĂ€nsla att ro i hamn. 

Är vĂ€ldigt glad att jag fick det hĂ€r jobbet för det blev verkligen en fulltrĂ€ff! Nu ska jag göra allt jag kan för att utvecklas och utveckla pĂ„ jobbet. 

KOMMENTARER:

  • Anonym sĂ€ger:
    2018-07-12 | 14:28:37

    Grattis Hanna! /S

  • Anonym sĂ€ger:
    2018-07-12 | 14:28:38

    Grattis Hanna! /S

    Svar: Tack fina du! Det löste sig visst, precis som du skrev för ett par veckor sen😘😘😘
    Hanna Andersson

Kommentera inlÀgget hÀr: