hannacarin

Lite av varje.

Kategori: AllmÀnt

(null)
💗💗💗

(null)
Ebba anammar pappans intresse direkt! #pappastös

(null)
Efter torsdagens löppass i Ulvsby kastade vi oss i Alstern för ett svalkande avslut. Det var svinkallt men jĂ€kligt skönt efter vĂ€rldens svettigaste pass typ. Eller alla löppass nu Ă€r sjukt svettiga pĂ„ grund av hur varmt som helst nĂ€r Ă€n pĂ„ dygnet man springer. 

(null)
Ebba pĂ„vĂ€g till mormor och morfar, första dagen pĂ„ sommarlovet🌾 

(null)
ÄLSKAR IHJÄL MIGđŸ˜­đŸ˜­đŸ˜­â€ïž 

(null)
VM-studion i Dyvelsten. Vi levererade stenhĂ„rd support men tyvĂ€rr tog det slut idag. Har utvecklat ett sjukt fotbollsintresse pĂ„ vĂ€ldigt kort tid. MisstĂ€nker att det tog slut för nĂ„gra timmar sen. 

(null)
Ebbison och morfar😎 

(null)
Jag Ă€lskar ju att trĂ€na sĂ„ sent pĂ„ dygnet som det bara gĂ„r. SĂ„ efter pizza, snacks och massa dricka kĂ€nde jag mig riktigt ur form förut. SlĂ€ngde mig ivĂ€g pĂ„ en löprunda och fick sjukt bra tid för att vara mig! Jag bestĂ€mde mig för att slippa intervallen idag och sprang pĂ„ hela rundan. Trodde aldrig det skulle bli sĂ„ bra tid. Men det hĂ€r Ă€r vĂ€l beviset pĂ„ att det gynnar sig med intervallerna. KĂ€nner mig grymt stolt iafâœŒđŸŒâœŒđŸŒâœŒđŸŒ 
Kommentera inlÀgget hÀr: