hannacarin

Regnet kom tillslut!

Kategori: Allmänt


(null)

(null)

I måndags maxade vi min lediga dag nere vid Visten. Svinvarmt både i vattnet och på land, men också hur skönt som helst! Nu sitter jag med altandörren öppen och hör regnet smattra lite lätt utanför. Jag älskar såklart det fina vädret, men nu behöver naturen få regn! Hoppas det håller i sig iaf hela natten. 

Idag har jag äntligen köpt ett par hängselbyxor!!! Alltså som jag har letat. Har också funnit men alla har varit för små, tack kraftiga benstommen och alla chips för det. Men Monki hade fått in ett par brun-rostfärgade som passade så jag slog till! Dröjer väl till oktober innan jag kan använda dom dock🙄

Nej nu måste jag lägga mig. Är sämst på att lägga mig i tid! Blir ju som en zombie hela dagen efter sen. Natti hörrni!
Kommentera inlägget här: