hannacarin

Sista veckan!

Kategori: Allmänt

Åhhhhh det närmar sig. Har fem arbetsdagar kvar sen är det TRE veckors semester som väntar. Och i år är första året sen 2012 som jag har betald semester. Sjukt! Och fan välförtjänt✌🏼  Dock lyckades jag sträcka mig i ryggen i lördags så har gått som en kratta sen dess. Det måste försvinna innan semestern annars vore det ju för trist. Skulle flytta cykeln lite och så klickade det bara till så blev det nått galet. Men jag vilar och vilar och vilar. Håll tummarna att det läker snart!

Idag var jag på besök hos Johan och gjorde en ny tatuering. Ska ta kort så fort den är läkt så får ni se. Men nu har jag äntligen Ebbas namn på underarmen i alla fall. Den blev precis så bra som jag hade hoppats på och trots att jag själv inte riktigt hade den exakta bilden i huvudet hade Johan tydligen det. Tusen tack😍

(null)

(null)

(null)

Idag har vi haft en svår dag, jag och min mini. Hon har haft djävulshornen framme tusen gånger och precis så många diskussioner har vi också haft. Suck! Men imorrn är det nya tag och min sista lediga dag innan det blir fem snabba (i wish) före semestern. Hoppas på sol på förmiddagen, då tar vi oss nog en sväng till Lisasand. Bada bada bada! 
Kommentera inlägget här: