hannacarin

Vårruset 2018

Kategori: Allmänt

(null)
Lite fejkblod och bandage gjorde allt mycket roligare. En knäskada syns ju inte ens😅

(null)
Jag i min fina M90-uniform. 

(null)
Tappra gänget!
(null)

(null)
Inga filter i världen behövs när man avslutar kvällen med den här vyn. #klarälven 

Tidigare gånger jag sprungit vårruset har det varit på tidtagning och väldigt seriöst. I år körde jag Brigadmuseum-style och det blev på blodigt allvar (som ni kan se;) men väldigt manjana. Birgitta har skadat knät så vi dammade av museets låne-rullstol från 1800-kallt och körde runt henne i. Det plus lite militärryggsäckar, uniformer och 62829 grader varmt gjorde att vi traskade i mål på 60 min blankt. Picknicken har aldrig varit så god som idag, herregud vad skönt det var att få sätta sig ner, ta av sig lite kläder och bara käka lite plockmat. Förutom att gå fem km som loppet är traskade vi ju också fram och tillbaka museet-Sundstatjärn två gånger så vi var nog närmare milen innan vi äntligen satte oss på cyklar och i bilar och sa hej då. 

Men så kul vi haft! Vilken grej att få gå i full mundering, sjukt kul! Det här hoppas jag blir till tradition verkligen😍 Kanske önskvärt med lite svalare nästa år plus att det hade varit skönt att lämna rullstolen på museet😅

Kommentera inlägget här: