hannacarin

Ebba hjärta mamma

Kategori: Allmänt

(null)
Tänk vad jag älskar denna onge! Hon driver mig till vansinne som ingen annan, men det är också henne jag älskar som ingen annan🖤

(null)

(null)

Ebba och hundarna del 47382😂 Hon är riktigt intensiv och vill leka med både Mynta och Penny stup i kvarten. Och dom är snälla och låter henne, för det mesta. 

Imorrn ska jag till optikern. Kolla ögonen och se ifall de kan hitta någon anledning till min ögonmigrän. Om inte annat är det dags för kontroll ändå, så det är väl bra. Skulle verkligen vilja ha nya glajjor också, men det är inte riktigt med på priolistan över inköp. Mini har precis fått en ny overall, den vi chansade och köpte i vintras på POP-rean passade inte. Kan meddela att det var riktigt surt och overaller för minisar är inte billigt. Men jag köpte hennes extraoverall second hand i alla fall. Det känns ju bra. 

Efter förra veckans höstlov på jobbet är jag allt annat än utvilad. Känner i hela kroppen att det varit intensivt och vi är trötta hels gänget på jobbet nu. Men nu är det tre dagar kvar, sen fyra lediga. Längtar så mycket! 

Kommentera inlägget här: